MEB'e Ataması Yapılan Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmenlerden İstenen Belgeler

Milli Eğitim Bakanlığı 2015 Eylül ilk atama döneminde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümüne 1427 kontenjan ayırmıştı. Ayrılan kontenjanlara bugün itibariyle atamalar yapıldı. Öğretmen olarak ataması yapılan 1427 PDR mezununa yeni görevlerinde başarılar dileriz.


Peki ataması yapılan PDR mezunlarından MEB hangi belgeleri istiyor. İstenen belgeler;

1-Nüfus Cüzdan Fotokopisi,
2-Lisans Diploması veya geçici mezuniyet belgesi,
3-Pedagojik formasyon belgesi,
4-Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),
5-Elektronik başvuru formunun onaylı örneği,
6-KPSS P10 - KPSS P121 sonuç belgesi,
7-Erkek öğretmenlerden askerlik durum belgesi,
8-Sabıka kaydı,
9-Sağlık durumu yönünden öğretmenlik yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık kurulu raporu (Heyet raporu vermeye yetkili her kurumdan Sağlık kurulu raporu geçerli olacaktır).
10- Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi (Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b muvafakat belgesi).

NOT: Atanma tarihinizden itibaren 15 gün içinde göreve başlamanız gerekmektedir. 




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Bu sitede yer alan yazılar bilgi amaçlıdır. Sitemizin Türk PDR Derneği ile herhangi bir ilgisi yoktur.