Peki ataması yapılan PDR mezunlarından MEB hangi belgeleri istiyor. İstenen belgeler;
1-Nüfus Cüzdan Fotokopisi,
2-Lisans Diploması veya geçici mezuniyet belgesi,
3-Pedagojik formasyon belgesi,
4-Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),
5-Elektronik başvuru formunun onaylı örneği,
6-KPSS P10 - KPSS P121 sonuç belgesi,
7-Erkek öğretmenlerden askerlik durum belgesi,
8-Sabıka kaydı,
9-Sağlık durumu yönünden öğretmenlik yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık kurulu raporu (Heyet raporu vermeye yetkili her kurumdan Sağlık kurulu raporu geçerli olacaktır).
10- Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi (Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b muvafakat belgesi).
NOT: Atanma tarihinizden itibaren 15 gün içinde göreve başlamanız gerekmektedir.
0 yorum:
Yorum Gönder