MEB Rehber Öğretmenlik Kursu 2.Dönem Başvuruları

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim Kurumları Genel Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruya göre Rehber Öğretmen görevlendirme zorunluluğu bulunan, özel eğitim ile rehabilitasyon merkezlerinde görevlendirilecek yeterli sayıda Rehber Öğretmen temininde güçlüklerle karşılaşıldığından Rehber Öğretmenlik kursu açılacak. 2015 MEB Eylül ataması sonucu atama bekleyen 2865 PDR mezunu bulunuyor. Mezun sayısı göz önüne alındığında kursun açılması PDR mezunlarını isyan ettirdi.

Duyuru metni..



2 yorum:

Unknown dedi ki...

muhteşem eğitim sistemimizin ve eğitim politikalarının sonuçları...

Adsız dedi ki...

Bizler zamanında 26'yı açmadık diye yerimize doğuya felsefeciler atandı. Şimdi de özelde çalışmayıp Meb istediğimiz için bunlar başımıza geliyor. Biz mesleğimize sahip çıkmazsak kimse bir şey yapmaz. Ağlamayan bebeğe emzik yok...

Yorum Gönder

 
Bu sitede yer alan yazılar bilgi amaçlıdır. Sitemizin Türk PDR Derneği ile herhangi bir ilgisi yoktur.