2016 Şubat öğretmen atama dönemine göre ataması yapılan öğretmenlerden yapılması istenenler ve belgeler;
MEB'DEN DUYURU
10 Şubat 2016 tarihinde öğretmen ataması gerçekleştirilmiştir. Ancak aday öğretmen olarak
atananların göreve başlamalarına ilişkin aşağıdaki açıklamanın yapılmasına ihtiyaç
duyulmuştur.
Aday öğretmen olarak atananlar;
a) 10 Şubat 2016 tarihinde eğitim kurumlarına atananlar görevine başlamayacaktır.
b) 15-18 Şubat 2016 tarihleri arasında ikinci aşamada yetiştirilmek üzere il tercihinde
bulunacaktır.
c) İkinci aşamaya başvuru yapanların 19 Şubat 2016 tarihinde il emrine atamaları
gerçekleştirilecektir.
d) İl emrine atamaları yapılan öğretmenlerin görev yerleri il millî eğitim müdürlüklerince
25 Şubat 2016 tarihine kadar belirlenecek ve bu belirlemelerden sonra en kısa sürede
aday öğretmenler görevlerine başlayabilecektir.
İstenen Belgeler
1- Bilgisayar ortamında gerçekleştirilen atama sonuçları, atamaların yapıldığı tarihte
Bakanlığın http://ikgm.meb.gov.tr internet adresinden duyurulacaktır.
2- Atama kararnameleri, il millî eğitim müdürlüklerine internet ortamında gönderilecektir.
Ataması yapılanların başvuruda belirtikleri elektronik posta adreslerine 7201 sayılı Tebligat Kanununa
göre elektronik ortamda tebligat yapılacaktır. Tebligat, adayın elektronik adresine ulaştığı tarihi
izleyen beşinci günün sonunda yapılmış sayılır. Adaylar, tebligatın yapılmış sayıldığı tarihten itibaren
657 sayılı Kanunun 62 nci ve 63 üncü maddelerinde belirtilen sürelerde göreve başlamak zorundadır.
3- İl emrine ataması yapılan aday öğretmenler, görev yerleri valiliklerce belirlendikten sonra
en kısa sürede görevlerine başlayacaktır.
4- Ataması yapılanlar, aşağıda belirtilen belgeler ile birlikte atandıkları il millî eğitim
müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz
edenler göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve
başlatılmayacaktır.
5- Tebligatı beklemeksizin göreve başlamak isteyen öğretmen adayları, atandıkları il millî
eğitim müdürlüklerine istenilen belgelerle başvurmak suretiyle göreve başlayabilecektir.
6- Elektronik Başvuru Formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler il millî
müdürlüklerince değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve
başlatılacak; göreve başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere İnsan Kaynakları
Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.
7- Sabıka sorgulama belgesinde “Adli sicil kaydı vardır” ibaresi bulunanlar göreve
başlatılmayacak; sabıka sorgulama belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek İnsan
Kaynakları Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir.
8- Öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler
istenecektir:
a) Bu duyuruda başvuru esnasında isteneceği belirtilen belgeler,
b) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),
c) Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
ç) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
d) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına
dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,
e) Millî sporcular, yukarıdaki belgelerin yanında elektronik ortamda beyan ettikleri
12/05/2011 tarihli ve 27932 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Sporcu Belgesi Verilmesi
Hakkında Yönetmelik hükümleri çerçevesinde 12/05/2011 tarihi ve sonrasında düzenlenen/denklik
işlemleri yapılan millî sporcu belgesi/belgeleri veya kurumca onaylı örneği,
f) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden
Pedagojik Formasyon Belgesi,
g) Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat
belgesi (Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b muvafakat belgesi).
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder